Button tavaly intett búcsút a királykategóriának, igaz, továbbra is a McLaren alkalmazásában maradt (Monacóban például autóba is ült az Indianapolisban kalandozó Fernando Alonsót helyettesítve), és lehetősége van arra is, hogy 2018-ban visszatérjen a mezőnybe, ha Alonso nem hosszabbít szerződést. Igaz, ő maga többször elmondta, az F1-ben már „lejárt az ideje”.
A királykategóriába tehát nem tervez visszatérni, maga a versenyzés azonban hiányzik neki. Ezt a hiányt a hétvégén, a szuzukai 1000 kilométeres GT-versenyen csillapíthatja, 2018-ban pedig a szériában való állandó részvéttel, elárulta ugyanis, hogy most erről folytat tárgyalásokat. „Az biztos, hogy jövőre csinálni fogok valamit egy egész szezonon keresztül. Hogy ez itt (Japánban) lesz, vagy Amerikában, vagy valahol máshol, azt még nem tudom pontosan” – magyarázta.
„A tárgyalások folyamatban vannak. Meglátjuk, hogyan megy majd ez a hétvége. Ha jól mennek a dolgok, és élvezni fogom, márpedig szerintem élvezni fogom, akkor jövőre teljesíthetek itt egy teljes szezont” – jelezte a korábbi F1-es bajnok, aki ezen a hétvégén nem számít győzelemre a Mugen-Honda pilótájaként, a bajnokságot ugyanis a Lexus uralja.
A brit úgy érzi, elsősorban a gumik miatt kerülhet hátrányba. „Tényleg nem tudom, hol érhetek célba. Ez az év leghosszabb futama a Super GT-ben, ahol még van gumiháború, négy különböző gyártóval. Jelenleg nem az a gumi a legversenyképesebb, amit mi használunk. Az előző versenyek adatait fogjuk felhasználni, ez pedig egy kissé megnehezíti a dolgunkat. De remélhetőleg a gumik jól viselkednek majd a melegebb körülmények között. Nem lesz egyszerű futam, de a legjobbunkat fogjuk nyújtani. Bízunk benne, hogy az eredmény is jön majd” – fogalmazott.
A Super GT GT500 autóit saját szakágukban a világ leggyorsabbjainak tartják, melyek bizonyos pályákon a privát LMP1-es gépek szintjét is hozzák. Miután több alkalommal is tesztelte a Hondát, Button arra jutott, a kanyarokban olyan gyors is lehet, mint egy F1-es autó. „Nagyszerű érzés vezetni ezeket az autókat. Gyorsak, rengeteg leszorítóerővel bírnak, és hihetetlen tempót vihetsz be velük a kanyarokba. Ezekben olyan érzetet nyújtanak, mint egy F1-es. Ez eléggé látványos! Meg kell majd előzni a GT300-as autókat, ami számomra újdonság lesz, egy teljesen új kihívás. Sokat kell tanulnom, de várom ezeket az új kihívásokat” – zárta gondolatát a tizenötszörös F1-es futamgyőztes.