A kék-fehér óriáspóló a helyiek által Arany Lizzinek (Goldelse) nevezett Victoria-szobor alá került, mintegy 60 méteres magasságba. A fennállásának 125. évét ünneplő klub azzal indokolta a szokatlan akciót, hogy a jubileumi szezon egészen különleges lesz mind a Hertha, mind a drukkerek, mind pedig Berlin számára.
Az évforduló alkalmából a Hertha logóját és a mezszámokat aranykeretbe foglalták az új mezen, és a márkajelzés is aranyszínű lesz. Dárdai Pál vezetőedző csapata új mezszponzornak is örülhet a jubileumi idényben, mivel a Tedi nevű kereskedelmi vállalat a póló ujján elhelyezett reklámért cserébe négy évre tízmillió eurót fizet.
A Hertha a szurkolók által sokat kritizált angol nyelvű (We try, we fail, we win) szlogent és a szintén szidott rózsaszín idegenbeli mezt is lecserélte a következő szezonra. Az új, német nyelvű jelmondat szerint Berliné a jövő (Die Zukunft gehört Berlin), a vendégként használt szerelés pedig piros lesz.